DOKUZ EYLÜL Üniversitesi Personel Alımı! YENİ İŞE BAŞLATILACAK PERSONEL ALIM

DOKUZ EYLÜL Üniversitesi Personel Alımı! YENİ İŞE BAŞLATILACAK PERSONEL ALIM
YENİ İŞE BAŞLATILACAK PERSONEL ALIM DOKUZ EYLÜL Üniversitesi Personel Alımı

Dokuz Eylül Üniversitesi sözleşmeli işe başlatılacak yeni personel alımını duyurdu. İşe yeni başlatılacak personel sayısı 20 kişi olarak belirlendi. Sözleşmeli personel çalıştırılmasına ilişkin tüm esasların yerine getirileceği bu işe alımda istihdama yeni kişiler dahil olacaktır.

Üniversite rektörlüğü yeni işe başlatılacak kişiler için genel ve özel şartları sizler için aşağıda belirtmiş bulunmaktadır. Genel şartlar ve de özel şatlar ışığında işe başvuru yaparak siz de hayallerinizdeki işe alım fırsatını yakalayabilirsiniz.

Dokuz Eylül Üniversitesi rektörlüğü mesleğe katılacak yeni personellerin maaşlarının da Üniversite özel bütçesiyle karşılanacağını dile getirmiştir. Alınacak bölümler Teknisyen, Sağlık Teknikeri, Hemşire, Destek Personeli ve Mühendis olarak belirtilmiştir.

GENEL ŞARTLAR

Başvuracak adaylarda 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48. maddesinde belirtilen aşağıdaki genel şartlar aranır: a) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak. b) Kamu haklarından mahrum bulunmamak. c) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile
devletin güvenliğine karşı suçlar,

Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak. d) Erkek adaylar için askerlikle ilişkisi bulunmamak veya askerliğini yapmış olmak, fiilen askerlik görevinde bulunmamak yahut ertelemiş olmak, göreve başlamasına engel hali bulunmamak.

e) 657 Sayılı Kanunun 53 üncü maddesi hükümleri saklı kalmak kaydıyla, görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak. Atanmaya hak kazanan adaylar hakkında 7315 sayılı Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanununun 3 ncü maddesi uyarınca arşiv araştırması yapılacaktır. Söz konusu
sonucun olumlu gelmesi halinde atamaları yapılacaktır.

ÖZEL ŞARTLAR

1. 2022 yılı KPSS sınavına girmiş olmak. Lisans mezunları için KPSS P3 , ön lisans mezunları için KPSS P93 puanı, ortaöğretim mezunları için KPSS P94 puanı esas alınacaktır. Adayların 2022 yılı KPSS puanının, başvurduğu ilan kodunda aranan öğrenim şartına uygun
olması gerekmektedir. 2. Başvuracak adayların, başvurduğu ilan kodunda yer alan "Aranan Nitelikler" in tamamını taşıyor olmak ve bunu belgelendirmek.

3. Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak. 4. Tüm pozisyonlar için ilgili birimin yönetimi tarafından belirlenecek saatlerde görev yapma (gece dahil) şartını kabul etmek, vardiyalı ve nöbet usulü çalışmasına engel durumu
bulunmamak. 5. Üniversitemizin İzmir ili merkez ve ilçelerinde bulunan tüm yerleşkelerinde çalışma şartlarını kabul etmek.(Örn: Yerleşke yerlerimiz olan Selçuk, Kiraz, Seferihisar, Bergama, Urla, Torbalı gibi)

6. Başvuracak adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesinin "Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler" hükmü gereğince bu maddeye aykırı durumu tespit edilenlerin atamaları yapılmayacaktır.

7. Başvuracak adaylar, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında kişisel verilerinin kaydedilmesi, işlenmesi ve paylaşılmasını kabul etmiş sayılırlar.

III- İSTENEN BELGELER
1. Başvuru Formu (Adaylar http://www.deu.edu.tr internet adresinde yer alan Duyurular linkinden temin edeceklerdir) 2. e-Devlet üzerinden alınan barkodlu mezun belgesi (1 adet) 3. 2022 yılı KPSS (B) grubu sınav sonuç belgesi (1 adet) 4. Fotoğraf (1 adet) 5. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi (1 adet)

6. Askerlikle ilişiğinin olmadığına dair belge (Terhis, tecil, muaf vb.)
7. Başvuru yapılan ilan kodunun nitelik kısmında istenilen diğer belgeler (sertifika, deneyim vb.)

IV- BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ VE ZAMANI
Müracaatlar, ilanın Resmî Gazetede yayımlandığı günü izleyen 15 gün içinde (mesai bitimine kadar) Rektörlük Personel Dairesi Başkanlığına şahsen veya posta ile başvuru şeklinde yapılacaktır.

Postada meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmayacaktır. İlan kodu boş bırakılmayacak olup, adaylar sadece tek bir unvan kodu için başvuru yapacaklardır. Birden fazla ilan koduna yapılan başvurular olduğu takdirde tüm başvurular geçersiz sayılacaktır. Başvuru formunu hatalı dolduran, eksik ya da hatalı belge ibraz edenlerin müracaatları
kesinlikle kabul edilmeyecektir.

Başvuru ve işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu sonradan tespit edilenler ile istenilen belgeleri ibraz etmeyenlerin müracaatları geçersiz sayılacak, atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilecektir. Yerleşmeye hak kazanan adaylardan, daha sonra şahsen başvuru sırasında beyanda bulundukları belgelerin asıllarının veya onaylı suretlerinin ibrazı istenecektir. Gerçeğe aykırı belge beyan/teslim edenler hakkında yasal işlem yapılacaktır.

V- BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARIN DUYURULMASI

1. Adaylardan istenilen belgeler Değerlendirme Komisyonu tarafınca incelenir. 2. Tüm başvurular ilgili alanların 2022 yılı KPSS puanları baz alınarak değerlendirilir. 3. Atanmaya hak kazanan asil ve yedek adaylar, ilanın başvuru süresinin bitiminden 10 (on) işgünü içerisinde http://www.deu.edu.tr internet adresinden duyurulacaktır. 4. Atanmaya hak kazanan asil ve yedek adaylar, işe başlamak için gerekli belgeleri
duyurunun yapıldığı tarihten itibaren en geç 5 (beş) işgünü içerisinde

Dokuz Eylül Üniversitesi Rektörlüğü Personel Dairesi Başkanlığına şahsen teslim edilmesi veya posta ile gönderilmesi gerekmektedir. Süresi içinde belgelerini teslim etmeyen asil ve yedek adaylar atanma hakkını kaybeder. 5. İlanda yer alan her kadro unvanının 5 (beş) katı kadar yedek aday belirlenecektir. 6. Atamalar; Bu ilan ile yapılan tüm başvurular içerisinde KPSS puan sıralamasına göre ve 5 (beş) işgünü içerisinde evrak teslim eden Asil adaylardan başlar, evrak teslim eden son Yedek adaya kadar devam etmek suretiyle kadro sayısı tamamlanana kadar gerçekleşir.

7. Atanmaya hak kazanan asil ve yedek adaylar, ilanın başvuru süresinin bitiminden 10 (on) işgünü içerisinde http://www.deu.edu.tr internet adresinden duyurulacaktır. 8. Göreve başlayanlardan, aranan şartları taşımadığı sonradan tespit edilenlerin sözleşmeleri feshedilecektir. İdaremiz tarafından kendilerine bir bedel ödenmiş ise bu bedel yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir. İlanda bulunmayan hükümler için genel mevzuat hükümleri uygulanır.

9. Başvuru yapan adaylara evrak iadesi yapılmayacaktır. Bu ilan atanmaya hak kazananlara tebliğ mahiyetinde olacağından, ilgililere ayrıca tebligat yapılmayacaktır. 10. Arşiv araştırması olumsuz neticelenen ve/veya başvuru ve işlemleri sırasında gerçeğe
aykırı beyanda bulunduğu veya eksik evrak verdiği sonradan tespit edilenler ile istenilen belgeleri ibraz edemeyenlerin müracaatları geçersiz sayılacak, atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilecektir. Adres Dokuz Eylül Üniversitesi Rektörlüğü Cumhuriyet Bulvarı No: 144 Alsancak /İZMİR

Detaylar İçin : https://kamuilan.sbb.gov.tr/

HABERE YORUM KAT

UYARI: Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.