2024-2025 eğitim öğretim yılının başlamasıyla beraber bazı okulların da resmen çilesi başladı. Özellikle Marmara Bölgesi'nde bulunan bu okullarımızda göç sebebiyle ülkemizin çok çeşitli yerlerinden hayata tutunamamış bozuk aile ilişkileri sebebiyle oradan oraya göç etmekte olan aileler gelmektedir.
Bu okullarımızda görev yapmakta olan öğretmenler sürekli gelen ve giden öğrenci yoğunluğu sebebiyle yıl boyu sabit bir sınıf oluşturamamanın problemini yaşamaktadır.
Gelen öğrencilerin davranış problemleri sebebiyle yıl boyu eğitim öğretim faaliyetlerinden çok rehberlik hizmetleri yürüten öğretmenler alanları ile ilgili çalışma yapamamaktan da şikayet etmektedir.
Yaşanan belli sorunlar çok büyük boyutlara ulaştığından dolayı Sosyal Hizmetler görevlilerine sevk edilmektedir. Ancak maalesef istenilen sonuçları anlamamaktadır. tüm bunların yanında sürekli devamsız öğrenci sayısının da günden güne artması ve bakanlığın söz konusu sürekli devamsız öğrencilerle ilgili bu okullardan çalışma yapmalarını beklemesi de okulları ciddi anlamda öğretmen ve idareci bazında yıpratmaktadır.
Milli Eğitim Bakanlığı söz konusu okullardaki dezavantajı öğrencilerin bir araya yığılma durumuna bir çare bulmalıdır. Özellikle civar okullardan problemli olarak tabir edilen öğrencilerin de bu okullara bir şekilde gönderilmesi ciddi sorun yaratmaktadır.
Meb Hocam / ÖZEL HABER
UYARI: Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.