Bakan Tekin “Öğretmenlerimize biraz fazla mı yükleniyoruz? Biraz fazla mı iş bekliyoruz?”
Bakanlıklar İstanbul Tema Park'ta düzenlenen Bilinçle İlerleme Zamanı projesine katıldı. Çocuklar ve aileleri ile birlikte keyifli bir gün geçiren Bakan Tekin etkinlik kapsamında ailelere, öğrencilere ve öğretmenlere seslendi. Peki o konuşmada öğretmenleri ilgilendiren hangi ifadeleri kullandı?
“Eğitimin öğretim süreci okulun ve öğretmenin rolü %40 %50 arasında değişiyor” diyen Tekin, geriye kalan kısımda en önemlisi aileler olduğunun altını çizdi ve bu yıl aileleri de işin içine katmaya karar verdiğini ifade etti.
“Öğretmen arkadaşlar üstüne düşeni yapıyor. Çocuklar onlara emanet. Onlar emanete gözleri gibi bakıyorlar. Her türlü desteği veriyorlar. Gelin biz de elimizi vicdanımıza koyalım. Acaba öğretmenlerimize biraz fazla mı yükleniyoruz?”
Konuşmanın tam da bu kısmından sonra öğretmenlere hitaben açıklamada bulunan Bakan Tekin sözü ardından velilere getirerek “Şapkayı önümüze koyup düşünelim. Acaba biz çocuklarımızın iyi eğitim alması için ne yapıyoruz?” diyerek projenin asıl temeline değindi.
“Öğretmenlerimizden biraz fazla mı iş bekliyoruz? Öğretmenlerimizden çocuklarımıza hem öğretmenlik yapmasını hem annelik yapmasını hem babalık yapmasını hem abilik, ablalık yapmasını mı bekliyoruz acaba? Bir öğretmen 30 kişilik bir sınıfa 30 tane çocuğa bunu yapabilir mi? Böyle baktığımızda biraz fazla yükleniyoruz.
Tamam öğretmen arkadaşlarımız üstüne düşeni yapacaklar ama biz de ebeveynler olarak biz de veliler olarak bir de kendi tarafımızdan bakalım. Şapkayı önümüze koyalım ve düşünelim.”
Bakan Tekin ve Bakan Göktaş konuşmalarını tamamladıktan sonra proje kapsamında oluşturulmuş Bilinçle İlerleme Zamanı (BİZ) tırını ziyaret ettiler.
Meb Hocam / ÖZEL HABER
UYARI: Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.