MEB açıklama yapmak zorunda kaldı

Milli Eğitim Bakanlığı, 2025 yılı yeniden yönetici görevlendirme sürecinde (EK-2) başvurularına yönelik itiraz aşamasında değerlendirilebilecek belgelerle ilgili açıklayıcı bir duyuru yaptı. Bakanlık, "Değerlendirme Ölçütleri" içerisinde yer alan "Sosyal Sorumluluk Programı ve Hayat Boyu Öğrenme Sertifikasyon Uygulama Yönergesi kapsamında görev yapma" kriterinin nasıl değerlendirileceğine dair detaylı bilgilendirme yaparak tüm illere gerekli uygulama esaslarını içeren resmi bir talimat gönderdi.
MEB açıklama yapmak zorunda kaldı

MEB konuyla ilgili açıklama yaptı

Milli Eğitim Bakanlığının 2025 yılı Yeniden Yönetici Görevlendirme süreciyle ilgili yayınladığı talimata göre; daha önce EK-2 Yönetici Değerlendirme Formu’nun D bölümünün 4. maddesinde bulunan "Sosyal Sorumluluk Programı Hayat Boyu Öğrenme/Sertifikasyon Uygulama Yönergesi kapsamında görev yapmış olmak" kriteri sadece ortaöğretim kurumlarında görev yapan yöneticiler için değerlendiriliyordu. Ancak yapılan yeni düzenleme doğrultusunda temel eğitim kurumlarında görev yapan yöneticilerin bu kapsamdaki etkinlikleri de ilgili mevzuata uygun şekilde değerlendirmeye alınacaktır.

Bu kapsamda; Ek-2 Yönetici Değerlendirme Formunun 4. kriterinde (D-4) belirtilen Sosyal Sorumluluk Programı ve Hayat Boyu Öğrenme/Sertifikasyon Uygulama Yönergesi çerçevesinde, yönergeye uygun olarak 29 Ocak 2024 tarihinden sonra gerçekleştirilen faaliyetler için hazırlanan ek-1, ek-2, ek-3 ve ek-4 belgeleri, yalnız ortaöğretim değil, temel eğitim kurumu yöneticileri için de geçerli olacaktır. Bakanlığın 2024/53 sayılı genelgesi gereğince söz konusu belgelerin Yönetici Değerlendirme Komisyonlarına 25 Mart tarihine kadar teslim edilmesi ve eksik puanların giderilmesi için gerekli itirazların yapılması gerekmektedir.

kaynak : memurlar

HABERE YORUM KAT

UYARI:

Yorum yazarak topluluk şartlarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Mebhocam.com.tr İnternet Sitesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.