e-Devlet başvurusuyla 1.532 memur alımı yapılacak! İBB memur alımı başvuru sonuçları ne zaman açıklanacak?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), 1.532 memur alımı için başvuru sürecini 10-16 Şubat 2025 tarihleri arasında e-Devlet üzerinden gerçekleştirmektedir.
Başvuruların tamamlanmasının ardından, sınava katılmaya hak kazanan adayların listesi 24 Şubat 2025 tarihinde İBB'nin resmi internet sitesinde yayımlanacaktır. Adaylar, sınav giriş belgelerine e-Devlet üzerinden erişebilecektir.
Adaylar, KPSS puanlarına göre sıralanacak ve her unvan için belirlenen kadro sayısının beş katı kadar aday sınavlara davet edilecektir. İtfaiye Eri ve Zabıta Memuru pozisyonları için yazılı ve uygulamalı sınavlar düzenlenecektir.
Uygulamalı sınav öncesinde adayların boy ve kilo ölçümleri yapılacak; şartları sağlamayan adaylar sınava alınmayacaktır. Gerçeğe aykırı beyanda bulunan adaylar hakkında yasal işlem başlatılacak olup, eksik veya yanlış bilgiyle yapılan başvurular işleme alınmayacaktır.
Başvurular, Belediye İtfaiye Yönetmeliği, Belediye Zabıta Yönetmeliği ve Mahalli İdarelere İlk Defa Atanacaklara Dair Sınav ve Atama Yönetmeliği hükümlerine uygun olarak yürütülmektedir. Her unvan için gerekli nitelikler, KPSS puan türü ve taban puan şartları İBB’nin ilan sayfasında detaylı olarak belirtilmiştir.
Sınavı kazanan adaylardan istenecek belgeler ve atama işlemleriyle ilgili bilgiler, İBB’nin resmi internet sitesinde ayrıca duyurulacaktır.
UYARI: Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.