Stajyer Öğrencilerin SGK İş ve İşlemleri artık il ve ilçe müdürlüklerince yapılacak!
Milli Eğitim Bakanlığı stajyer öğrencilerin SGK iş ve işlemlerini bütçe uygulamaları kapsamında 1 Şubat 2024 tarihinden itibaren okul müdürlükleri yerine il ya da ilçe milli eğitim müdürlüklerince yapılacağını belirtti.
Stajyer öğrenciler için SGK ile ilgili iş ve işlemler artık okul müdürlüklerince yapılmayacak. Milli Eğitim Bakanlığı 01.02.2024 tarih ve 95651033 sayıyı yazısı ile bütçe uygulamaları kapsamında öğrencilerin SGK ile ilgili iş ve işlemlerini 1 Şubat tarihinden itibaren il ve ilçe milli eğitim müdürlükleri tarafından yapılacağını bildirdi.
İlgili yazıda
“4-geçici süreli çalışanlara (stajyer öğrenci, usta öğretici ve ücretli öğretmenler) ilişkin SGK prim işlemleri 01 Şubat 2024 tarihinden itibaren il ve ilçe milli eğitim müdürlükleri tarafından gerçekleştirilmeye başlanacaktır.
5-01 Personel giderleri ve 02 SGK prim giderleri harcama kalemlerinden tüm işlemler il ve ilçe milli eğitim müdürlüklerince gerçekleşeceğinden maaş, ek ders ve SGK prim ödemelerinin zamanında yerine getirilmesinden il milli eğitim müdürlükleri sorumlu olup, ilçe milli eğitim müdürlüklerine gerekli destekler verilecektir.” Açıklamaları yer aldı.
UYARI:
Yorum yazarak topluluk şartlarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Mebhocam.com.tr İnternet Sitesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.