Milli Eğitim Bakan Yardımcısı, Mesleki ve Teknik eğitimde “ara eleman” açıklaması

Milli Eğitim Bakan Yardımcısı, Mesleki ve Teknik eğitimde “ara eleman” açıklaması
 Editör
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından düzenlenen eğitim paydaşları ve sektör temsilcileri buluşmasının ardından mesleki ve teknik eğitim sürecinde öğrencileri ilgilendiren bazı yaklaşımlar öne çıkarıldı. İşte Milli Eğitim Bakan yardımcısının özellikle vurguladığı o ayrıntı

Mesleki eğitimin güçlenmesini sağlayabilmek amacıyla İstanbul buluşması gerçekleştirildi. Mesleki ve teknik eğitimde yeni yaklaşımlar, eğitim paydaşları ve sektör temsilcileri adı verilen bu özel buluşmada Milli Eğitim Bakan Yardımcısı Muhammed Bilal Macit'in sözleri dikkat çekti.

Teknolojinin hızla geliştiği bir dönemde öne çıkan yargıların tek tek analiz edildiği eğitim sistemi içerisinde merkeze alınması gereken değer yargılarına değinildiği bir toplantı gerçekleştirildi. Öğrencilerin Türkiye Yüzyılı Maarif modeli kapsamında maksimum bilgiye ulaşabilmesi adına hedeflere dikkat çekildi.

ortaokul1.jpg

Türkiye'nin hemen her yerinde karşılaşılan “ara eleman” sorunu ile ilgili önemli ifadelere dikkat çeken Macit, ara eleman veya aranan elemandan bahsetmiyoruz, diyerek konunun farklı bir ayrıntısına değindi. “Yüzlerce kişinin istihdamını sağlayan iş adamları ve girişimciler bizim için önemli. Kendi fabrikasını kurmuş, teknik okullardan mezun olmuş ve ustalık yapmış olan girişimciler bizim konumuz” diyen Macit, istihdam Türkiye'nin zenginliği ve girişimcilik asıl hedefimiz açıklaması yaptı.

Bu bakış açısı ile mesleki ve teknik eğitim politika belgesinin hedefi doğrultusunda ortak bir çalışma yapılacağına dikkat çeken Macit, konuyla ilgili bir bilgilendirici sunum yapmayı da ihmal etmedi.

HABERE YORUM KAT

UYARI: Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.