6 aylık ikamet detayı bu kez o öğrencilerin başını yakacak!

6 aylık ikamet detayı bu kez o öğrencilerin başını yakacak!
 Yazar / MEB Hocam
2024-2025 eğitim öğretim yılında okula kayıt işlemi yaptıracak olan öğrenci ve velilerin gözünden kaçan detay bir yıla mal olabilir. İşte ayrıntılar

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yapılan resmi duyuru doğrultusunda okula kayıt işlemleri sırasında öğrencinin kesin kaydı için bazı evrakları teslim etmesi gerekiyor. Bu evraklar arasında herhangi bir eksiklik olduğunda yaşanabilecek sıkıntının yanı sıra gözden kaçan ikametgah detayı da büyük probleme sebep olabilecek.

Veli'nin okul öncesinde kesin kayıt işlemini tamamlama sırasında yaşayabileceği mağduriyeti önleyebilmek için kesin kayıt işlemleri sırasında neler gerekiyor? konusunda araştırmalar başladı.

Öğrenci kayıt işlemleri için her okulun kendi komisyonu tarafından belirlenmiş kayıt alanlarında işlem yapılacak. Kesin kayıt işlemi için öğrenci velisinin okula gelerek belirli evrakları doldurması gerekecek.

MEB'in İstediği 6 Aylık İkametgah Detayı!

Başvuru sırasında en önemli detaylardan biri ikametgah şartı oldu. Okullara kayıt işlemi için gelindiğinde geriye doğru yapılan hesaplamada son 6 ay içinde yapılan ikametgah nakilleri incelenecek ve öğrenci talepleri doğrultusunda okul yönetimi bu süreci detaylı şekilde yürütecek.

Kayıt işlemleri sırasında bu sebeple muhakkak ki öğrenci velisi, yerleşim yeri ve diğer adres belgeleri ile birlikte okul müdürlüğüne bizzat müracaat etmelidir.

Meb Hocam / ÖZEL HABER

HABERE YORUM KAT

UYARI: Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.